Usluge koje putem interneta putnicima pružaju veću sigurnost i nude funkcije za slučaj nužde kojima se jednostavno rukuje.
Stalni kontakt putem funkcije Poziva u nuždi (emergency call) pobrinut će se za sigurnu vožnju.
U slučaju sudara hitne se službe automatski obavještavaju (emergency call) kako bi vam po potrebi poslale pomoć.
Ponovno spremni za cestu pritiskom na tipku.
U slučaju manjeg oštećenja karoserije ili defekta CUPRA Center će zaprimiti obavijest i pružiti vam podršku putem vučnog vozila ili informacija o najbližoj servisnoj radionici.
Održavajte svoj model marke CUPRA u najboljem stanju zahvaljujući Planu održavanja.
Kada god se uključi upozoravajuća lampica ili dospije termin servisa, CUPRA CONNECT povezuje vas s preferiranim servisnim partnerom.
Upravljajte svojim modelom marke CUPRA s lakoćom iz daljine, uz potpunu transparentnost podataka o vašem vozilu.
Provjerite status svog automobila pomoću aplikacije CUPRA CONNECT App*.
Zaključajte i otključajte vozilo na daljinu, namjestite temperaturu, provjerite razinu goriva u spremniku ili provjerite jesu li svjetla uključena ili isključena.
Odredite lokaciju svog automobila. Odmah.
Lokacija vašeg vozila spremljena je na smartphoneu; pri tome možete aktivirati sirenu i žmigavce.
Vaša CUPRA. Umrežena u svakom trenutku.
Postavite određenu zonu ili ograničenje brzine i primajte obavijesti u stvarnom vremenu. Praktična funkcija kada automobil posudite drugima.
Online infotainment
Online infotainment paket sadrži navigacijske i medijske funkcije s kojima ćete uvijek biti ažurirani.
Ima li dovoljno goriva? Pronađite najbližu benzinsku stanicu s informacijama o cijenama ili stanicu za punjenje ukoliko vozite e-HYBRID.
Lakše se probijte kroz promet zahvaljujući updateima uživo i odabiru najbrže rute.
Tražite li parking? Provjerite cijene i radno vrijeme potpuno jednostavno.
Pobijedite promet s updateovima u stvarnom vremenu.
*Aplikacija CUPRA CONNECT App dostupna je od 4. kvartala 2020. godine.
Za modele Leon, Ateca and Formentor.
Zaključajte i otključajte svoje vozilo i primajte upozorenja protiv krađe. Postavite ograničenja područja i brzine. Sve iz udobnosti vašeg doma uz aplikaciju CUPRA CONNECT.
Pogledajte ekskluzivne usluge za model CUPRA Born.
Saznajte kako vam najnovija tehnologija GEN4 trenutno nudi neusporedivo iskustvo u vožnji, posebno prilagođeno za vozače CUPRA Born modela.
Šta mogu učiniti u slučaju problema tokom korištenja CUPRA CONNECT usluga?
Prvo biste trebali provjeriti raspolažete li sljedećim:
Ako se problem ne može otkloniti uz pomoć gore navedenih tačaka, obratite se svom trgovcu.
Koje funkcije mogu koristiti u slučaju nepotpune aktivacije CUPRA CONNECT usluga?
Ako CUPRA CONNECT usluge niste registrirali i aktivirali u potpunosti, možete koristiti samo zakonski predviđene usluge (javna funkcija poziva u nuždi).
Šta se događa s privatnim podacima koje unesem za registraciju u CUPRA CONNECT?
CUPRA raspolaže bazom podataka sa svim osobnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje te drugim informacijama potrebnima za pružanje svih CUPRA CONNECT usluga, primjerice podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu korištenjem CUPRA CONNECT usluga pripadaju kupcu. Stoga korištenje podataka zavisi od izričite saglasnosti kupca.
Svi se podaci koriste u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Evropske unije. Dodatne informacije pronaći ćete u Smjernici o zaštiti podataka za CUPRA CONNECT.
Imajte na umu činjenicu da sve podatke koriste isključivo marka CUPRA te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se ne dijele s trećim osobama u komercijalne svrhe te se najčešće anonimiziraju (neanonimizirani podaci koriste se samo ako je to nužno). U tim slučajevima marka CUPRA obrađuje podatke pridržavajući se strogih sigurnosnih odredbi.
Koja su vozila kompatibilna s CUPRA CONNECT GEN3, a koja s GEN4 uslugama?
CUPRA CONNECT GEN3 usluge možete koristiti ako posjedujete jedan od sljedećih modela:
CUPRA CONNECT GEN4 usluge namjenjene su novom potpuno električnom CUPRA BORN modelu.
U kojim su zemljama raspoložive CUPRA CONNECT usluge?
CUPRA CONNECT usluge raspoložive su u Njemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španiji, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru.
Koliko vrijedi moja pretplata na CUPRA CONNECT usluge?
Razdoblje valjanosti vaše besplatne probne verzije može se razlikovati zavisno od vaše zemlje i opremi vašeg vozila, ali traje najmanje 12 mjeseci. Vrijeme korištenja usluga povezano je s vašim vozilom i prikazuje se u vašem korisničkom računu. Nakon isteka besplatne probne verzije morate je obnoviti kako biste i dalje mogli koristiti usluge.
Korištene usluge:
*Raspoloživo samo za Leon i Formentor
Šta podrazumijeva pojam „Aktivacija u vozilu“?
Aktivacija u vozilu omogućuje vam prijavu svog automobila dok sjedite u njemu, dakle povezivanje sa svojim CUPRA ID-jem, kako biste mogli koristiti CUPRA CONNECT usluge.
Pomoć za registraciju pomaže vam kod jednostavnog kreiranja CUPRA ID računa u vašem vozilu, kod prijave i povezivanja svog vozila te dodavanja u garažu. Tokom postupka registracije možete vidjeti potrebne pravne informacije (Opće uslove poslovanja, Smjernicu o zaštiti podataka) i prihvatiti odredbe ugovora za CUPRA CONNECT.
Aktivacija u vozilu moguća je za modele:
CUPRA Leon i CUPRA Formentor sa sustavima Media System+ i Connect System+ Navi. Također je moguće u modelu CUPRA Ateca s navigacijskim sustavom.
Kako mogu aktivirati ili deaktivirati privatni modus?
Razne privatne moduse možete odabrati na ekranu infotainmenta u izbornicima "Service Management" i "Control Center" te prebacivati iz jednoga u drugi.
Ukrali su mi smartphone. Mogu li blokirati uslugu radi sprečavanja zloupotrebe?
Ako ste izgubili uređaj, svoju lozinku možete promijeniti pozivanjem MyCUPRA portala s nekog drugog uređaja. Nova je lozinka potrebna ako želite koristiti usluge iz aplikacije CUPRA CONNECT App. Za dodatnu sigurnost možete promijeniti postavke tako da lozinku ponovno unesete u vremenskom intervalu od 5, 10 ili 15 minuta bez aktivnosti na računu.
Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju CUPRA CONNECT App?
Najprije provjerite jeste li instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom smartphoneu. Za to otvorite Apple App Store odnosno Google Play Store i instalirajte raspoložive updateove.
Ako se i dalje ne možete prijaviti u svoj CUPRA CONNECT račun, otvorite CUPRA ID portal i upotrijebite e-mail adresu kojom ste se registrirali, svoje korisničko ime ili broj svog mobilnog telefona kako biste verificirali svoj račun i poništili lozinku. Ako time ne riješite problem, kontaktirajte CUPRA CONNECT službu za korisnike i mi ćemo se pobrinuti da vam pomognemo.
Kako funkcionira Planiranje termina servisa? Koje se vrste podataka o vozilu automatski prenose?
Kada vam infotainment sistem u vozilu pošalje podsjetnik na predstojeći inspekcijski servis, vaš preferirani servisni partner (PSP) prima obavijest. Servisna radionica zatim stupa u kontakt s vama radi dogovaranja termina putem preferiranog načina za stupanje u kontakt (e-mail ili telefon).
Vaš PSP primit će sljedeće informacije o vašem vozilu:
Koje se informacije prikazuju u Status vozila?
Status vozila prikazuje sljedeće informacije o vašem vozilu:
Zašto ne mogu vidjeti posljednji Položaj parkiranja? / Zašto Položaj parkiranja ne prikazuje tačnu lokaciju mog vozila?
Ako se vaše vozilo nalazi u području s lošom pokrivenošću mrežom, kao što je podzemna garaža, slanje podataka na poslužitelj možda nije bilo uspješno. U normalnim se uslovima zadnji Položaj parkiranja vašeg vozila šalje na poslužitelj čim se motor isključi.
Šta je Online navigacija? Troši li ona podatkovni promet?
Kada aktivirate CONNECT, vaš navigacijski sistem Navi System+ nadograđuje se i povezuje s internetskom mrežom s pristupom aktualnim informacijama. Time ne nastaju dodatni troškovi - sav podatkovni promet za navigacijski sistem uključen je u servisni paket CONNECT.
Uključene su sljedeće besplatne usluge:
Koje vrste parkirnih mjesta i benzinskih stanica mogu vidjeti na Online Infotainment displayu?
Usluga Parkiranje prikazuje vam ukupan broj raspoloživih parkirnih mjesta u:
Također, prikazuju se dodatne informacije kao što su:
Šta može učiniti moja nadograđena aktivacijska fraza na španskom jeziku „Hola Hola”? Kako mogu diktirati SMS poruke i e-mailove?
Kada aktivirate CUPRA CONNECT, "Hola Hola" komuinikacija se postiže prirodnim govorom na određenim jezicima što zahtijeva i prebacivanje infotainment sistema sa bosanskog na odabrani jezik (vidi popis niže) (zahvaljujući opciji Upravljanje govornim naredbama prirodnim govorom). Na temelju toga možete izgovarati naredbe na prirodan način, a da pri tome nećete morati napamet učiti specifične naredbe. Dokle god imate internetsku vezu, moći ćete:
Opcija "Hola Hola" omogućuje vam diktiranje SMS poruka i e-mailova. Da biste diktirali poruku, pritisnite tipku Mikrofon i koristite se prirodnim govorom. Po završetku možete provjeriti napisani tekst te ga po potrebi izbrisati ili preinačiti.
Upravljanje govornim naredbama prirodnim govorom za sva vozila (GEN3 i GEN4) podržava sljedeće jezike:
Upravljanje govornim naredbama prirodnim govorom za GEN4 vozila također podržava sljedeće jezike: