Novi e-Racer

Leon Competición

Modeli

CUPRA
Born
CUPRA
Formentor
CUPRA
Ateca
CUPRA
Leon
CUPRA
Leon Sportstourer
CUPRA
Tavascan
TRKAĆI AUTOMOBILI
Novi e-Racer
TRKAĆI AUTOMOBILI
Leon Competición
Combined ShapeCreated with Sketch.

CUPRA – često postavljana pitanja

CUPRA CONNECT

Što je CUPRA CONNECT i koje usluge obuhvaća CUPRA CONNECT? Povežite se sa svijetom – zahvaljujući inovativnim funkcijama CUPRA CONNECT³.

Povežite se sa svijetom - zahvaljujući inovativnim funkcijama CUPRA CONNECT³. Tako primjerice možete provjeriti jesu li zaključana sva vrata vašeg vozila ili pogledati gdje ste parkirali svoje CUPRA vozilo - i još mnogo toga! Uslugama CUPRA CONNECT možete jednostavno pristupiti putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili infotainment sustava svog CUPRA vozila.

Raspoloživost usluga CUPRA CONNECT može se razlikovati ovisno o zemlji, vozilu i opremi vozila.

CUPRA CONNECT sadrži sljedeće pakete:

Daljinski pristup: nakon što izađete iz svog CUPRA vozila, ostat ćete povezani s njime. Na koji način? Vrlo jednostavno: putem vašeg smartphonea. Tko uopće treba ključ kada postoji CUPRA CONNECT? Tako ćete otvoriti vrata svog CUPRA vozila ili ga zaključati. Niste sigurni jeste li ostavili uključena svjetla? Jednostavno pogledajte u aplikaciji CUPRA CONNECT App. Gdje je automobil ostao parkiran? Pretraživač položaja parkiranja pokazat će vam ga. Posudili ste svoje CUPRA vozilo prijatelju? Zahvaljujući aplikaciji CUPRA CONNECT App moći ćete u bilo kojem trenutku provjeriti kojom se brzinom kreće vaše CUPRA vozilo. I kuda. Volite svoje CUPRA vozilo i želite ga zaštititi? Onda će vas smartphone upozoriti kada ga netko pokuša ukrasti.

Sigurnost i potpora: na putu ste i trebate pomoć? Baš dobro što ćete i u slučaju nužde uz usluge Sigurnost i potpora uvijek biti povezani. Imali ste sudar? Privatni poziv u nuždi automatski uspostavlja vezu s CUPRA centralom za pozive u nuždi. Imali ste defekt? Jednostavno pritisnite tipku sa simbolom radioničkog ključa i bit ćete spojeni s našom dežurnom službom. Imate pitanja o svom CUPRA vozilu? Tipka "i" spaja vas s našom obavijesnom službom. Vrijeme je za sljedeći inspekcijski servis? U tom će slučaju vaše CUPRA vozilo automatski poslati podatke o vozilu vašem CUPRA servisnom partneru koji će uskoro stupiti u kontakt s vama kako bi vam ponudio termin za inspekcijski servis.

Online infotainment: spojeni ste sa svime što volite - 24 sata dnevno, 7 dana tjedno. To se zove potpuna povezanost: samo jedan klik dijeli vas od svega što trebate ili što želite odabrati: na putovanjima dobivate online prometne informacije i update o uvjetima na cesti u stvarnom vremenu. Točno znate gdje možete parkirati i koliko košta parkiranje. Ili možete brzo pronaći sve benzinske postaje u svojoj blizini i biti informirani o aktualnim cijenama goriva i radnom vremenu benzinskih postaja. I sve je to moguće, a da pritom ne morate micati ruke s kola upravljača. Nakon što aktivirate glasovnu funkciju, morate samo izgovoriti što želite i vaš će navigacijski i radio informacijski sustav odmah reagirati.

 

Koji CUPRA modeli imaju mogućnost povezivanja s uslugama CONNECT?

Usluge CUPRA CONNECT³ raspoložive su za sljedeće modele:

CUPRA CONNECT 3.0:

  • CUPRA Ateca od godine proizvodnje 09./2020.
  • CUPRA Formentor
  • CUPRA Leon i Leon Sportstourer

 

Usluge CUPRA CONNECT i aplikacija MyCUPRA App raspoložive su za sljedeće modele:

CUPRA CONNECT 4.0:

  • CUPRA Born

 

Što je CUPRA ID?

CUPRA ID predstavlja individualni pristup u digitalni svijet marke CUPRA. CUPRA ID omogućava vam jednostavnu prijavu u CUPRA aplikacije i web-stranice. CUPRA ID sadrži vaše osobne podatke (telefonski broj, adresu itd.) i vaše postavke za korisnički račun te npr. aplikacije povezane s vašim CUPRA ID-jem.

Preduvjet za aktivaciju usluga CUPRA CONNECT³ je CUPRA ID (informacije o uslugama CUPRA CONNECT pronaći ćete pod: "Kako mogu aktivirati usluge CUPRA CONNECT i verificirati svoj korisnički račun?"). Pritom uvijek pazite na to da kod svih opcija za CUPRA CONNECT koristite e-mail adresu s kojom ste kreirali svoj CUPRA ID.

Što se događa s osobnim podacima koje sam unio tijekom registracije za usluge CUPRA CONNECT?

CUPRA vodi bazu podataka sa svim osobnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje te drugim informacijama potrebnima za pružanje usluga CUPRA CONNECT³, primjerice podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu korištenjem usluga CUPRA CONNECT pripadaju kupcu. Stoga korištenje podataka ovisi o izričitoj suglasnosti kupca.

Svi se podaci koriste u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Europske unije. Dodatne informacije pronaći ćete u Smjernici o zaštiti podataka za CUPRA CONNECT.

Imajte na umu činjenicu da sve podatke koriste isključivo marka CUPRA te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se iz komercijalnih razloga ne prosljeđuju trećim osobama te se u većini slučajeva koriste u anonimiziranom obliku (neanonimizirani podaci koriste se samo u slučaju potrebe). U takvim slučajevima marka CUPRA obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim smjernicama.

Kako mogu aktivirati usluge CUPRA CONNECT i verificirati svoj korisnički račun? CUPRA CONNECT³ možete aktivirati putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili izravno u infotainmentu

CUPRA CONNECT³ možete aktivirati putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili izravno u infotainment sustavu vozila.

Nakon što ste kreirali svoj CUPRA ID, dobit ćete e-mail za potvrdu koji od vas traži da verificirate svoj korisnički račun.  Postoji mogućnost da ćete morati pričekati nekoliko minuta da dobijete e-mail u svojoj ulaznoj pošti (nemojte zaboraviti provjeriti svoj pretinac neželjene pošte). Otvorite e-mail i kliknite na link u e-mailu kako biste potvrdili svoj korisnički račun. Potom ćete biti proslijeđeni u aplikaciju CUPRA CONNECT App, gdje se možete prijaviti svojim CUPRA ID-jem.

Ako niste dobili e-mail za potvrdu, obratite se CUPRA CONNECT korisničkoj podršci i potrudit ćemo se da vam pružimo maksimalnu pomoć.

Telefon: 00800 - 6000 40 20 ili cupradigitalsupport(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com

 

Kako svom korisničkom računu mogu dodati vozilo?

Kako biste mogli koristiti CUPRA CONNECT³ GEN3, svom korisničkom računu morate dodijeliti vozilo. Za to se prijavite u aplikaciju CUPRA CONNECT App i unesite VIN svog vozila (identifikacijski broj vozila). Ovaj korak nije potreban ako se prijavljujete svojim CUPRA ID-jem izravno u infotainment sustav vozila (vidi "Što je In-Car aktivacija").

Što je VIN i gdje ga mogu pronaći u svom vozilu? VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je

VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg CUPRA vozila. Broj šasije pronaći ćete u ispravama svog vozila ili u krajnjem desnom donjem kutu vjetrobranskog stakla. Broj vam je potreban za registraciju vozila i kreiranje CUPRA CONNECT³ profila.

Što je S-PIN?

S-PIN (sigurnosni PIN) je 4-znamenkasti kod koji kreirate tijekom registracije svog CUPRA ID-ja. S-PIN morate dobro zapamtiti jer ćete ga trebati za korištenje sigurnosnih funkcija, primjerice za zaključavanje i otključavanje vozila na daljinu ili za klimatizaciju na daljinsko upravljanje.

Koje funkcije mogu koristiti ako još nisam aktivirao usluge CUPRA CONNECT?

Ako se niste registrirali i ako usluge CUPRA CONNECT³ nisu aktivirane, moći ćete koristiti samo zakonski propisanu uslugu javnog poziva u nuždi odnosno tipku SOS.

Koliko vrijedi moja pretplata na usluge CUPRA CONNECT?

Usluga CUPRA CONNECT Sigurnost i potpora stoji vam besplatno na raspolaganju više od 10 godina (ovisno o raspoloživosti 3G/4G tehnologije). Usluge CUPRA CONNECT Daljinski pristup i Online infotainment prvu su godinu besplatne ako se odmah nakon preuzimanja vozila prijavite putem aplikacije CUPRA CONNECT App ili putem infotainment sustava i aktivirate usluge CUPRA CONNECT. Ako primjerice aktivirate usluge CUPRA CONNECT tek 3 mjeseca nakon preuzimanja vozila, onda ćete moći besplatno koristiti usluge CUPRA CONNECT Daljinski pristup i Online infotainment samo 9 mjeseci.

Dolje ćete pronaći raspoložive pretplate s cijenama usluga CUPRA CONNECT³:

  • Usluge CUPRA CONNECT za vozila s radiouređajem (Sigurnost i potpora te Daljinski pristup). 1-godišnja pretplata: 50 € ili 2-godišnja pretplata: 85 €
  • Usluge CUPRA CONNECT za vozila s navigacijom (Sigurnost i potpora, Daljinski pristup, Online infotainment i aplikacije za infotainment*). 1-godišnja pretplata: 135 € ili 2-godišnja pretplata: 225 €

*  Amazon Alexa: nije raspoloživa za hrvatsko tržište, dok je za druga određena tržišta raspoloživa za modele Leon i Formentor

 

Što je In-Car aktivacija?

CUPRA CONNECT³ možete također aktivirati izravno u svom vozilu. Kod In-Car aktivacije najprije treba promijeniti privatni modus i u glavnom izborniku odabrati "Korisnik".

Pomoć za registraciju vodi vas kroz postupak kako biste mogli kreirati svoj CUPRA ID korisnički račun u svom vozilu, prijaviti se, registrirati svoje vozilo i povezati se sa svojim korisničkim računom. Tijekom postupka registracije možete otvoriti prikaz svih potrebnih pravnih informacija (Opće uvjete poslovanja, propise o zaštiti podataka itd.) i prihvatiti odredbe ugovora za CUPRA CONNECT.

In-Car aktivacija moguća je za:

  • CUPRA Leon i CUPRA Formentor sa sustavima Media System+ i Navi System+
  • CUPRA Ateca s navigacijskim sustavom

 

Kako mogu aktivirati ili deaktivirati privatni modus?

Postavke privatnosti možete promijeniti klikom na simbol čovječuljka sa šeširom desno gore u infotainment sustavu. Postoji sveukupno 4 mogućnosti namještanja: maksimalna privatnost, bez lokacije, korištenje lokacije i dijeljenje lokacije.

Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju CUPRA CONNECT App?

Ima li vaše CUPRA vozilo mogućnost povezivanja s uslugama CUPRA CONNECT i pojavljuje se obavijest o greški?

Najprije provjerite jeste li instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom smartphoneu. Kako biste to provjerili, otvorite Apple App Store ili Google Play Store i instalirajte sve raspoložive updateove.

Ako ni tada ne funkcionira, deinstalirajte aplikaciju CUPRA CONNECT³ App, skinite aktualnu verziju u trgovini App Store ili Google Play i ponovite postupak.

Ako se još uvijek ne možete prijaviti u svoj CUPRA CONNECT korisnički račun, otvorite CUPRA ID portal i pokušajte poništiti svoju lozinku pod postavkama za korisnički račun:

  • putem e-mail adrese s kojom ste se prijavili, 
  • svoje lozinke
  • svog broja mobilnog telefona

Ako se greška i dalje pojavljuje, kontaktirajte našu korisničku podršku i imajte pri ruci VIN broj i e-mail adresu s kojom ste kreirali svoj CUPRA ID.

Služba za korisnike CUPRA CONNECT

Telefon: 00800 - 6000 40 20 ili  cupradigitalsupport(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com

 

Mogu li odvojiti svoju korisničku šifru od vozila?

Da. Odite u infotainment izbornik vozila i pod "Korisnik" pritisnite "Izbrisati korisnika / poništiti na tvorničke postavke ". Time se brišu svi vaši podaci iz vozila. Ovaj je postupak potreban kod prijenosa vlasništva. Kako biste izbrisali svoje podatke iz CUPRA backenda, slijedite korake u donjim kratkim uputama.

Kontakt

Ako imate problema ili pitanja o uslugama CUPRA CONNECT³, obratite se našoj CUPRA CONNECT korisničkoj podršci.

Telefon: 00800 - 6000 40 20

E-Mail: cupradigitalsupport(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com

 

Mehr anzeigen

Easy Charging App

Što je aplikacija Easy Charging App i koje prednosti ona donosi?

Aplikacija CUPRA Easy Charging App nova je digitalna usluga punjenja marke CUPRA. Aplikacija Easy Charging App je platforma koja objedinjuje različite vlasnike mjesta za punjenje preko našeg pružatelja usluga mobilnosti (MSP) Elli*.

Elli čini dostupnima mreže stanica za punjenje raznih pružatelja usluga i tako omogućava pristup mreži s više od 300.000 (stanje: svibanj 2022.) javnih mjesta za punjenje diljem Europe. Pristup je moguć preko kartice Easy Charging (Radio Frequency Identification kartica za punjenje - RFID) ili aplikacije Easy Charging App.


U aplikaciji su raspoložive sljedeće funkcije:

  • Traženje i lokalizacija - omogućite si prikaz raspoloživih stanica za punjenje u blizini
  • Definiranje željenih parametara (brzina punjenja i tip priključka)
  • Komforna navigacija do stanice za punjenje

 

Dodatne funkcije samo za kupce s ugovorenom tarifom za punjenje:

  • Omogućava pristup na više od 300.000 mjesta za punjenje diljem Europe
  • Komforno plaćanje putem aplikacije ili RFID kartice
  • Kupac po ugovoru dobiva jednu SEAT & CUPRA Easy Charging karticu (RFID karticu)
  • Mjesečni obračun putem e-maila

* Vlasnik aplikacije je Elli. Elli je poduzeće koje pripada Volkswagen grupaciji i koje stavlja na raspolaganje rješenja za punjenje električnih automobila.

 

Kako mogu pristupiti aplikaciji Easy Charging App?

Aplikaciju Easy Charging App možete besplatno skinuti u trgovini iOS App Store ili Google Play.

Za ugovaranje tarife za punjenje trebate samo CUPRA ID (ako ga još nemate, možete ga vrlo jednostavno kreirati) i broj šasije svog vozila.

 

Je li aplikacija Easy Charging App besplatna?

Nema naknade za aktivaciju, možete se besplatno prijaviti i besplatno skinuti aplikaciju. U aplikaciji se za e-hibridna vozila i potpuno električna vozila mogu ugovoriti tri različite tarife za punjenje koje pokrivaju sve potrebe za punjenje: od vozača koji povremeno koriste vozilo do vozača koji prelaze puno kilometara. Osnovna mjesečna naknada i uvjeti punjenja razlikuju se od tarife do tarife.

Postoje li posebne tarife za punjenje u inozemstvu?

Ne postoje posebne tarife za punjenje u inozemstvu. Tarifa koju ste odabrali za svoj CUPRA Born ili CUPRA e-HYBRID vrijedi u cijeloj EU na više od 300.000 stanica za punjenje.

Što je RFID kartica i zašto je potrebna?

RFID kartica (Radio Frequency Identification) je vrsta kartice za punjenje na kojoj se pohranjuju vaši podaci o vozilu, tarifi i obračunu. Ona je pandan aplikacije Easy Charging App.

Nakon aktivacije u aplikaciji Easy Charging App automatski će vam biti poslana osobna RFID kartica.

Kod kuće RFID kartica štiti vaš punjač od neovlaštenih postupaka punjenja.

Koja je razlika između punjenja putem RFID kartice i aplikacije Easy Charging App?

 Trenutačno postoje dvije mogućnosti pokretanja i završavanja postupka punjenja na javnim stanicama za punjenje.

Ili autorizirate postupak punjenja putem RFID kartice (tako što ćete je držati na uređaju za očitavanje kartica na agregatu za punjenje) ili pokrećete postupak punjenja putem aplikacije.

Odaberite agregat za punjenje, priključite kabel i kliknite na "Pokrenuti postupak punjenja" - nakon nekoliko sekundi (ovisno o internetskoj vezi i serverima vlasnika agregata za punjenje) počet će postupak punjenja.

Tako se plaćanje može izvršiti preko kartice za punjenje i preko aplikacije.

Mehr anzeigen

E-mobilnost

Koji su CUPRA modeli dostupni kao plug-in hibridna vozila i kao električna vozila?

CUPRA Formentor, CUPRA Leon i CUPRA Leon Sportstourer dostupni su s plug-in hibridnom tehnologijom.

CUPRA Born prvi je potpuno električni model marke CUPRA. 

Što je plug-in hibrid odnosno e-hibrid?

Plug-in hibrid (PHEV), kod marke CUPRA poznat pod nazivom "e-hibrid", kategoriziran je između motora na izgaranje i potpuno električnog vozila (EV). E-hibrid može voziti i samo na električni pogon. Na kratkim dionicama e-hibrid vozi kao potpuno električno vozilo (BEV) koje ne troši gorivo. No on za razliku od električnog vozila može nastaviti vožnju kada više nije moguć doseg u električnom pogonu. Dakle, vratiti se u uobičajeni hibridni pogon. Napunjeni e-hibrid štedi benzin. Ali isti se može koristiti bez ograničenja i kada nije napunjen.

Baterija zbog svoje veličine ne može se do kraja napuniti tijekom vožnje. To znači da je potrebno punjenje na CUPRA punjaču ili na utičnici. Inovativna kombinacija elektromotora i motora na izgaranje smanjuje potrošnju goriva i vrijednosti ispušnih plinova. Suvremene sportske performanse.

Na kratkim dionicama plug-in hibrid u pravilu koristi svoj električni pogon. Na dužim putovanjima ili pri velikom ubrzanju učinkovito se kombinira snaga elektromotora i motora na izgaranje. Ako, međutim, baterija koja pogoni elektromotor nije dovoljno napunjena, vozilo koristi isključivo motor na izgaranje.

Koje su prednosti plug-in hibridnog vozila?

Plug-in hibrid pruža iskustvo vožnje gotovo bez zvukova u potpuno električnom modusu. Može se osjetiti dodatna snaga ubrzanja elektromotora.

Brojni vlasnici plug-in hibridnih vozila većinu dionica voze u električnom modusu. Njihova dnevna dionica u pravilu iznosi manje od 50 kilometara. To donosi znatne uštede u odnosu na vozilo s motorom na izgaranje. S plug-in hibridnim vozilom nema ograničenja. Ako napunjenost ili kapacitet baterije nisu dovoljni, motor na izgaranje automatski će se aktivirati.

Ekonomske prednosti pogona: izravne subvencije za električna vozila. I neizravne subvencije za niže emisije CO2.

Koje prednosti nudi CUPRA Born kao električno vozilo?
  • Ekološka prihvatljivost: s modelom CUPRA Born putovat ćete ekološki prihvatljivije i održivije. Zahvaljujući potpuno električnoj pogonskoj tehnologiji nećete stvarati emisije.
  • Smanjenje buke: električna su vozila znatno tiša tijekom vožnje u odnosu na modele s motorom na izgaranje. Kako bi se zajamčila sigurnost za sve sudionike u prometu koji se nalaze u blizini, razvijen je e-Sound posebno za model CUPRA Born. Zvučni sustav upozorenja vozila oglašava se automatski pri brzini između 0 i 50 km/h.
  • Rekuperacija: postupak regenerativnog kočenja osigurava punjenje baterije modela CUPRA Born iz energije kočenja. Zahvaljujući ovoj tehnologiji vozač dobiva povrat energije, a osim toga kočnice se manje troše. To dugoročno smanjuje intervale održavanja.
  • Dinamičnost: električna pogonska tehnologija modela CUPRA Born konstantno omogućava dinamično ubrzanje, i to s punim okretnim momentom od samog početka. Nema više mijenjanja stupnjeva prijenosa i odgođenog ubrzanja.

 

Gdje i kako mogu puniti svoj plug-in hibrid / svoje električno vozilo?

Većina vozača puni svoja vozila tijekom noći kod kuće. I to na wallboxu ugrađenom ispod nadstrešnice ili u garaži. Drugi vozači mogu također puniti svoja vozila na radnom mjestu ili na sve više javnih stanica za punjenje.

Plug-in hibrid i električno vozilo mogu se puniti na wallboxu, javnim agregatima za punjenje ili u određenim uvjetima i na konvencionalnoj kućnoj utičnici. Međutim, načelno se preporučuje punjenje na vlastitom wallboxu ili na javnim mjestima za punjenje.

Za punjenje kod kuće marka CUPRA stavlja na raspolaganje tri različita tipa wallbox punjača za pojedine zahtjeve: CUPRA Charger, CUPRA Charger Connect i CUPRA Charger Pro.

Samo baterija koja je napunjena do kraja donosi maksimalnu snagu. Stoga preporučujemo da plug-in hibridna vozila punite što češće kako biste optimalno koristili prednosti dodatnog elektromotora, i to najbolje kod kuće ili na radnom mjestu.

Koja rješenja za punjenje nudi marka CUPRA za električna vozila?

Marka CUPRA s CUPRA punjačima nudi tri različita rješenja za punjenje kod kuće:

  • CUPRA Charger: povoljna mogućnost za ulazak u svijet punjenja kod kuće s integriranim DC prepoznavanjem diferencijalne struje.
  • CUPRA Charger Connect: raspolaže sigurnim upravljanjem pristupom putem RFID kartice i daljinskim pristupom putem aplikacije. Vrlo praktično putem Wi-Fi ili LTE veze (opcijski).
  • CUPRA Charger Pro: ugrađeno MID brojilo struje mjeri potrošnju električne energije, a vaša aplikacija za punjenje nudi vam transparentan pregled. Idealan wallbox za vozače službenih vozila.

 

Koje vrste punjenja postoje?

Električna se vozila načelno mogu puniti izmjeničnom strujom (eng. AC = Alternating current) ili istosmjernom strujom (eng. DC = Direct current). AC punjenje predstavlja rješenje za punjenje kod kuće, dok se DC punjenje u pravilu može pronaći na velikim javnim stanicama za punjenje koje imaju veliku snagu punjenja. 

DC punjenje omogućuje veliku snagu punjenja od 22 kW naviše - brzo punjenje. Uređaji za brzo punjenje najčešće se nalaze na javnim parkiralištima na autoputu. Ova varijanta donosi veliku prednost osobito tijekom putovanja jer se baterija tako može napuniti u kratkom vremenu. Kabeli za punjenje istosmjernom strujom fiksno su ugrađeni na javnim stanicama za brzo punjenje, priloženi kabel potreban je samo za priključivanje na wallboxe s izmjeničnom strujom (AC).

Kabel za punjenje izmjeničnom strujom (mode 3, tip 2) trebalo bi uvijek imati sa sobom u vozilu radi punjenja na javnim stanicama za punjenje izmjeničnom strujom.

Na kućnim utičnicama električno se vozilo može puniti preko kabela (mode 2, tip 2) s do 2,3 kW. Ovaj oblik punjenja preporučujemo u ograničenom opsegu kao kratkotrajno i povremeno rješenje za punjenje. Konvencionalne kućne utičnice obično nisu konstruirane za trajna opterećenja, a zbog male jakosti struje postupak punjenja traje dosta dugo.

Koliko vremena treba za punjenje baterije do kraja?

Vremena punjenja⁷ ovise o raznim čimbenicima: vanjskoj temperaturi, temperaturi baterije, veličini baterije, opremi za punjenje, stanju baterije i vozila, naponu vašeg sustava punjenja, izvoru struje i razini napunjenosti baterije. Točna vremena punjenja možete pronaći u tehničkim specifikacijama za CUPRA plug-in hibridne modele i za CUPRA Born.

Tako npr. dužina punjenja modela CUPRA Born na wallboxu (AC 11 kW; 0-100 %) iznosi oko 6:15 sati, a na agregatu za brzo punjenje (DC 120 kW; 5-80 %) oko 35 minuta. ⁹

Na koji način mogu puniti svoj CUPRA Born uz najveću uštedu energije baterije?

Najučinkovitije je punjenje baterije do 80 %, zbog čega optimalna razina napunjenosti baterije iznosi 20-80 %. Osim toga, punjenje izmjeničnom strujom (AC punjenje) na wallboxu ili na javnom agregatu za punjenje općenito je bolje od brzog punjenja istosmjernom strujom (DC punjenje) na agregatima za brzo punjenje i time pridonosi dužem vijeku trajanja baterije.

U idealnom slučaju postupak punjenja počinje u vožnji jer je tada baterija već dosegnula svoju radnu temperaturu. Kad je baterija napunjena do kraja, preporučuje se pokrenuti vozilo neposredno nakon toga.

Ako je vozilo izloženo ekstremnim temperaturama, preporučuje se parkiranje vozila u hladu tijekom vrućine odnosno u garaži / ispod nadstrešnice tijekom zime. Ako vozilo stoji duže vrijeme, napunjenost baterije od 50-60 % najviše čuva bateriju. Pomoću e-Managera mogu se programirati vrijeme punjenja te gornja/donja granica punjenja radi zaštite visokonaponske baterije.

Kako se puni plug-in hibrid?

Plug-in hibridna vozila mogu se puniti standardnim kabelom za punjenje na uobičajenoj 3-polnoj utičnici. Za brže punjenje preporučuje se korištenje stanice za punjenje ili wallboxa. CUPRA Charger opremljen je vlastitim kabelom za punjenje. Na javnoj stanici za punjenje potreban je "kabel za punjenje izmjeničnom strujom" s utikačem "tip 2" na oba kraja.

Plug-in hibrid uvijek ostvaruje jedan dio svoje napunjenosti iz regenerativne energije.

Koji čimbenici utječu na vijek trajanja baterije?

Vanjska je temperatura bitan čimbenik koji utječe na snagu i kapacitet baterije. Tijekom zime korisno je puniti bateriju u toplijem okruženju, a ljeti u hladnijem. Time se štedi energija koja se može iskoristiti tijekom pokretanja i vožnje. Ostali čimbenici koji utječu na vrijeme korištenja baterije: postavke vozila, stil vožnje, upotreba klima-uređaja i opterećenja.

Koliki je doseg modela CUPRA Born?

CUPRA Born s jednim punjenjem može prijeći do 548 kilometara⁸.

Na stvarni doseg modela CUPRA Born mogu utjecati razni čimbenici. 

  • Osviještena vožnja može pozitivno utjecati na doseg u električnom pogonu
  • Ekstremne temperature troše više energije, zbog čega se doseg modela CUPRA Born u električnom pogonu može smanjiti
  • Sporedna trošila poput grijanja sjedala ili klima-uređaja također utječu na doseg modela CUPRA Born
  • Karakteristike dionice ovdje također imaju određenu ulogu. Brdovite dionice npr. negativno utječu na doseg

 

Koliki je doseg plug-in hibrida u potpuno električnom modusu?

Veličina baterije definira doseg plug-in hibrida. Ukupni doseg, tj. doseg s upotrebom motora na izgaranje, znatno je veći.

 Doseg također ovisi o modelu, stilu vožnje, dionicama i uvjetima na cesti.

Glavna prednost plug-in hibrida: između faza punjenja vozilo radi s motorom na izgaranje kao rezervnim pogonom.

 

Mehr anzeigen

Smanjeni volumen isporuke

O čemu je riječ kod smanjenog volumena isporuke?

Uzrok smanjenog volumena isporuke nastaje usljed nedostatka važne komponente za proizvodnju proizvoda te su vozila u restrikciji.  Proizvodna poduzeća tada ne mogu dovoljno proizvoditi kako bi pokrila potražnju što može dovesti do dužih vremena čekanja. Trenutačno postoji globalna nestašica, između ostaloga, poluvodiča, aluminija i magnezija, kojom su pogođene brojne industrijske grane uključujući automobilsku industriju.

Što su poluvodiči i zašto su oni važni za moje vozilo?

Poluvodiči su materijali koji imaju električnu vodljivost između vodiča, npr. bakra, i izolatora, npr. stakla. Najpoznatiji primjer poluvodiča je kemijski element silicij. 

Poluvodiči su važne komponente mikročipova te su stoga odgovorni za elektroniku u vozilima. Ti su čipovi potrebni primjerice za važne upravljačke uređaje koji reguliraju ponašanje vozila u vožnji, ponašanje pogona i kočenje vozila.

Ali to nije sve. Mikročipovi su k tomu važne komponente za sustave potpora, infotainment opremu, električne podizače prozora i zračne jastuke.

Koji su razlozi smanjenog volumena isporuke?

Postoji više razloga trenutačno smanjenog volumena isporuke. Glavni su razlog negativne posljedice pandemije COVID-19 na proizvodnju važnih komponenti u zemljama poput Kine, Tajvana, ali i Njemačke. Kada je proizvodnja obustavljena tijekom lockdowna, u brojnim se slučajevima moglo posegnuti za zalihama na skladištu koje su se, doduše, u međuvremenu potrošile.

Ovdje možemo pridodati akutni nedostatak kontejnera za logistiku na oceanima te manje lokalne krize koje su uzrokovale prekide u opskrbnim lancima, primjerice snježne mećave u SAD-u ili požari u Japanu.

Još jedan čimbenik su velike oscilacije u potražnji. Ona je trenutačno opet visoka jer potrošači tijekom lockdowna u pandemiji COVID-19 gotovo nisu trošili novac i brojne su zemlje u međuvremenu donijele državne programe za poticaje i za rast konjunkture u svrhu poticanja gospodarstva.

Tako je visoka potražnja naišla na premalu ponudu, čime su brojne važne komponente postale deficitarna roba u brojnim industrijama.

Koliko će još trajati smanjeni volumen isporuke?

Situacija je i dalje nestabilna. Očekujemo poboljšanje tijekom 2022. godine, ali i dalje napetu situaciju u prvoj polovini godine.

Mi u okviru svojih mogućnosti poduzimamo sve kako bismo organizirali proizvodnju svojih vozila bez poteškoća što je brže moguće.

 

Kada ću dobiti svoje vozilo?

Za pitanja o narudžbi vašeg vozila na raspolaganju vam stoji master za marku CUPRA.

Kako ste već možda čuli iz medija, trenutačno može doći do neočekivanih kašnjenja u proizvodnji vozila zbog globalnih, sveobuhvatnih smanjenih volumena u isporuci, odnosno restrikcija važnih komponenti poput poluvodiča i aluminija. U takvoj situaciji mi i vaš master za marku CUPRA ne možemo uvijek sa sigurnošću predvidjeti rok isporuke. Međutim, on će vam pokušati pomoći najbolje što može.

Zašto su neki modeli i varijante opreme jače pogođeni od drugih?

Ovisno o modelu i opremi može se razlikovati potreba za nedostatnim komponentama poput poluvodiča. Osim toga, bitno je i u kojoj se tvornici vozilo proizvodi i koliko je ta tvornica dobro opskrbljena potrebnim komponentama u ovom trenutku. Za neka su vozila k tomu raspoložive veće zalihe na skladištu za kojima se može posegnuti.

Postoje li narudžbe kojima se daje prednost u proizvodnji?

Narudžbe kupaca trenutačno imaju najviši prioritet te se obrađuju prije svih ostalih.

Mogu li naknadno promijeniti nešto u svojoj narudžbi kako bih ubrzao proizvodnju?

Promjene u narudžbi moguće su samo ako vaše vozilo još nije planirano za proizvodnju.

Je li to slučaj i postoje li mogućnosti prilagodbe koje imaju smisla može vam reći vaš nadležni master za marku CUPRA.

Koje mogućnosti imam kako bih što prije dobio novo vozilo?

Najbrži način za dobivanje novog CUPRA vozila je već proizvedeno vozilo.

Mogućnost za pronalazak odmah raspoloživog CUPRA vozila je putem web stranice Isporuka odmah. Slobodno pogledajte možete li ovdje pronaći nešto što bi vam odgovaralo.

Naravno, možete se također izravno obratiti svom masteru za marku CUPRA. Možda ćete svoje novo CUPRA vozilo pronaći na parkiralištu autokuće. Ali ako ga ne pronađete, tamo će vam sigurno rado pomoći.

Mastera za marku CUPRA u svojoj blizini brzo ćete i jednostavno pronaći preko tražilice trgovaca na našoj web stranici Trgovci.

 

Što znače smanjeni volumen u isporuci za obnovu mog ugovora o leasingu?

Ovisno o modelu i opremi zbog smanjenih volumena u isporuci moguće je da ćete duže čekati da se vaše vozilo proizvede. Zbog toga vas trenutačno ranije kontaktiramo nego inače kako bismo pronašli rješenje za vašu mobilnost. Naravno, u slučaju pitanja možete se izravno obratiti svom masteru za marku CUPRA u svakom trenutku.

Mehr anzeigen

MY CUPRA

Što je CUPRA ID?

Vaš CUPRA ID je vaš osobni i neprenosiv pristup svim CUPRA uslugama. Svi osobni podaci i podaci o vozilu pohranjuju se u vašem CUPRA ID-ju te se preko njega mogu i promijeniti.

Kako na portalu My CUPRA mogu dodati vozilo?

Svoje CUPRA vozilo možete dodati pod opcijom "Moja garaža". Za to unesite 17-znamenkasti VIN broj svog vozila. VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg CUPRA vozila. Broj šasije pronaći ćete u ispravama svog vozila ili u krajnjem desnom donjem kutu vjetrobranskog stakla.

Kako mogu prikazati status narudžbe svog vozila?

Status svoje narudžbe možete vidjeti pod opcijom "Moje narudžbe". Čim se status vaše narudžbe promijeni, sustav će vam automatski poslati e-mail kako bi vas obavijestio o aktualiziranju.

Mehr anzeigen

³ CUPRA CONNECT mobile Online-Dienste (CUPRA CONNECT) ist ein digitales Produkt der SEAT S.A., Autovía A-2, km 585, 08760 Martorell und besteht aus einem oder mehreren Dienstepaketen entsprechend den gebuchten Leistungen. Diese Dienstepakete sind fahrzeugbezogen und erfordern ein hierfür ausgestattetes Fahrzeug der Marke CUPRA. Voraussetzung für die Bereitstellung von CUPRA CONNECT ist eine aktive Datenverbindung zwischen Fahrzeug und Datenserver. Die Nutzung der Online-Dienste wird über eine integrierte Internetverbindung ermöglicht. Zur Nutzung von CUPRA CONNECT ist eine Online-Registrierung in der CUPRA CONNECT App mit der CUPRA ID erforderlich. Des Weiteren ist ein separater CUPRA CONNECT Vertrag mit SEAT S.A. online abzuschließen. Die damit verbundenen, innerhalb Europas anfallenden Datenkosten werden im Rahmen der Netzabdeckung mit Ausnahme der im In-Car App Store geladenen Apps und Webradio von der SEAT S.A. getragen. Für die Nutzung, der im In-Car App Store geladenen Apps und Webradio sowie des WLAN-Hotspots, können kostenpflichtige Datenpakete über den externen Mobilfunkpartner CUBIC Telecom bezogen und im Bereich der Netzabdeckung innerhalb zahlreicher europäischer Länder genutzt werden. Alternativ ist die Nutzung, der im In-Car App Store geladenen Apps und Webradio, über ein mobiles Endgerät (z.B. Smartphone) mit der Fähigkeit, als mobiler WLAN-Hotspot zu agieren, möglich. In diesem Fall sind die entsprechenden Dienste nur mit einem bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider und nur innerhalb der Abdeckung des jeweiligen Mobilfunknetzes verfügbar. Zur Nutzung der kostenfreien CUPRA CONNECT App wird ein Smartphone mit iOS- oder Android-Betriebssystem und eine SIM-Karte mit Datenoption mit einem bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider benötigt. Durch den Versand oder Empfang von Datenpaketen über das Internet können Kosten, insbesondere im Ausland (z.B. Roaming-Gebühren), entstehen. Informationen zu Mobilfunk-Tarif-Bedingungen erhalten Sie bei Ihrem Mobilfunkanbieter. Die Verfügbarkeit von CUPRA CONNECT kann länderabhängig unterschiedlich ausfallen. Die Online-Dienste stehen für die jeweils vereinbarte Vertragslaufzeit zur Verfügung und können während der Vertragslaufzeit inhaltlichen Änderungen unterliegen, bzw. eingestellt werden. Im Übrigen gelten die Allgemeinen Geschäftsbedingungen für die CUPRA CONNECT Mobile Online Services der SEAT, S.A.

 

⁷ Die Ladezeit zu Hause beträgt etwa 3:40 h bei einer Ladeleistung von 3,6 kW, kann aber je nach Temperatur, Spannung des Ladesystems, Akkuzustand und Verwendung anderer elektrischer Geräte während des Ladevorgangs variieren.

 

⁸ Gilt für den CUPRA Born 170 kW (231 PS) / 77 kWh

⁹ Gilt für den CUPRA Born 170 kW (231 PS) / 58 kWh