Novi e-Racer

Leon Competición

Modeli

CUPRA
Born
CUPRA
Formentor
CUPRA
Ateca
CUPRA
Leon
CUPRA
Leon Sportstourer
CUPRA
Tavascan
TRKAĆI AUTOMOBILI
Novi e-Racer
TRKAĆI AUTOMOBILI
Leon Competición
Combined ShapeCreated with Sketch.

EXTREME E.

CUPRA x Extreme-E: električna odiseja.

 

Elektrifikacija i snaga oduvijek su bile u središtu pozornosti marke CUPRA. Tako je marka od svog osnivanja bila zastupljena u Formuli E, a njezin model CUPRA e-Racer predstavlja prvo električno trkaće vozilo marke. Danas je vizija marke CUPRA o potpuno električnoj mobilnosti važnija no ikad te marka planira učestvovati u utrci.

Povodom otvaranja prvog objekta CUPRA Garage u Evropi u njemačkom Hamburgu marka CUPRA najavila je svoje učestvovanje u seriji utrka Extreme E te će kao glavni partner ove trkaće momčadi udružiti snage s timom ABT Sportsline i pridonijeti okupljanju skupine inženjera i vozača za ovu električnu odiseju.

 

Što je Extreme E?

Extreme-E je međunarodna serija off-road utrka koja omogućuje održavanje utrka električnih vozila u najudaljenijim dijelovima svijeta i prva je serija utrka u kojoj će sudjelovati i vozači i vozačice. Extreme E osmislio je osnivač Formule E, Alejandro Agag, kao automobilsku utrku koja na novi način želi predstaviti motosport. Ove će se godine održati ukupno 5 utrka u 5 ekstremnih predjela: u pustinji, na ledenjaku, u arktičkim i oceanskim predjelima te u prašumi. Cilj je ove serije utrka istaknuti probleme u vezi s klimatskim promjenama. Upravo je to potaknulo organizatore natjecanja Extreme-E na pokretanje programa nasljeđa čiji je cilj pružiti društvenu i ekološku podršku na lokacijama utrka. 

Utrkom Extreme E potiče se  održivost i uporabu električnih vozila radi zaštite planeta - što je vizija u koju vjeruje i marka CUPRA. To znači da će utrku Extreme E nadgledati neovisni stručni gremij sastavljen od znanstvenika sa Sveučilišta Cambridge i Oxford. Osim toga, organizatori manifestacije predložili su da se cjelokupna oprema transportira na teretnom brodu tvrtke Royal Mail s posebnim preinakama, koji bi imao ulogu mobilnog laboratorija za istraživanje okoliša.

 

Start Video

Laka električna offroad trkaća vozila nastupit će u nizu natjecanja koja će se održati u okviru kvalifikacijskih utrka, polufinala i finala u dva kruga na offroad dionici dugačkoj 8 kilometara. 

CUPRA e-racing akademija

Tokom medijskog intervjua voditelja marke CUPRA, tima ABT i serije utrka Extreme E, glavni izvršni direktor marke CUPRA Wayne Griffiths objavio je i da CUPRA radi na osnivanju prve akademije za vozače električnih trkaćih vozila na svijetu. S ovim novim projektom, koji naglašava ulogu marke kao predvodnika u svijetu motosporta, CUPRA će pridonijeti razvoju motosporta za električne automobile izobrazbom nove generacije vozača utrka. Za osnivanje nove akademije marka će koristiti svoje prvo samostalno razvijeno električno trkaće vozilo, CUPRA e-Racer.

Nalazimo se u utrci s vremenom za bolju budućnost kao nikada dosad. I to je jedina utrka koju želimo isključivo zajedno pobijediti.

Tim ABT CUPRA XE

Dok nekima novi izazovi donose strah i nesigurnost, druge upravo ti izazovi guraju prema naprijed.  Tim ABT CUPRA XE pripada ovim drugima i spremna je postati predvodnikom na putu do novih izazova.  

Učestvovanje u utrkama Extreme-E podržava i potiče promjene na globalnoj razini, što je naša glavna motivacija. Ovogodišnji plasman plug-in hibridne izvedbe modela CUPRA Formentor na tržište i naše prvo potpuno električno vozilo CUPRA Born prve su postaje na našem putovanju u smjeru elektrifikacije. Kupcima pritom nudimo vozila progresivnih performansi bez emisije štetnih plinova. 

Učestvovanjem u ovom jedinstvenom pohodu električnih vozila spremni smo na razdoblje nesigurnosti koje će zacijelo uslijediti dok pomičemo granice i krećemo se ususret ubrzanim promjenama.

Extreme-E vozila

Extreme-E je One-Design tip natjecanja. Svi će natjecatelji voziti identična SUV vozila, od dizajna, motora pa sve do guma. Svako je vozilo opremljeno baterijom snage 400 kW, izlazne snage 550 KS i može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi. Osim toga, sva će vozila moći svladati uspone do 55 stupnjeva.  

Trkaća vozila proizvodi Spark Racing Technology, a bateriju Williams Advanced Engineering. Vozila su izgrađena na cjevastom okviru od legiranog čelika ojačanog niobijem, njihova struktura štiti od sudara i opremljena su zaštitnim kavezom. Gume otporne na ekstremne klimatske i temperaturne uslove dobavlja jedan od partnera osnivača utrke, Continental Tyres.

Upoznajte CUPRA tim za 2021.

S ponosom predstavljamo vozače koji će nas predstavljati kao ABT CUPRA XE tim.

Kako bi se potaknula ravnopravnost spolova i u motosportskim takmičenjima i na radnom mjestu, timovi će se sastojati od vozača i vozačica, pri čemu će se oni nakon prvog kruga zamijeniti. 

Jutta Kleinschmidt

Poznata po brojnim nastupima na reliju Pariz-Dakar, Kleinschmidt je najistaknutija po pobijedi 2001., kojom je postala jedina žena koja je pobijedila u utrci i jedina Njemica koja je pobijedila u toj kategoriji vozila. Juttina karijera započinje 1988. godine kada je prvi put nastupila na reliju Pariz-Dakar, natječući se na motociklu marke BMW. Na četiri točka prelazi 1994. i za samo tri godine postaje prva žena koja je pobijedila u ovoj etapi relija. Godine 2013. proglašena je legendom FIM-a zbog svojih motociklističkih postignuća. Organizatori utrke Extreme-E-a zbog njezinog su je bogatog trkaćeg iskustva pozvali na saradnju u dizajnu staze i same utrke prije nego što je Jutta debitirala kao službeni vozač marke CUPRA na reliju u Senegalu.

Mattias Ekström

Švedski as nastavlja svoju 22-godišnju saradnju s firmom ABT Sportsline. Ekström je u svijetu automobilizma postao poznat kao dugogodišnji Audijev fabrički vozač i dvostruki prvak DTM-a. Sa svojom EKS ekipom takmičio se na FIA svjetskom prvenstvu u rallyju (WRC) i osvojio naslov svjetskog prvaka 2016. godine. Ekström se 2019. godine pridružio marki CUPRA u ulozi ambasadora električnih vozila i učesnika u kreiranju budućnosti elektromobilnosti na trkalištima. 

Prva utrka serije Extreme-E

Prva će se utrka održati 4. aprila u Saudijskoj Arabiji, u Al-'Uli, najvećoj neprekidnoj pješčanoj pustinji na svijetu. Ovom se utrkom želi istaknuti problem nestašice vode. Predviđa se da će se tokom sljedećih nekoliko desetljeća prosječna dostupnost vode smanjiti za 10-30 %, zbog čega će čak 700 miliona ljudi morati potražiti novi dom. Organizatori utrka Extreme-E sarađivat će s lokalnim i međunarodnim stručnjacima kako bi sačuvali i obnovili ekosisteme pogođene dezertifikacijom.  

Ove godine Extreme-E pokreće GridPlay, novi koncept bodovanja, koji omogućuje obožavateljima da učestvuju u utrci glasanjem za svog omiljenog vozača. Ekipa koja prikupi najviše glasova moći će odabrati svoju startnu poziciju u završnoj utrci. Pozivamo vas na učestvovanje i glasanje za vozača kojem želite dati startnu prednost.

Pridružite se timu ABT CUPRA XE na prvoj utrci serije Extreme-E i nastavite nas pratiti kako biste otkrili tko će ustrajati u ekstremnom izazovu od početka do kraja, neovisno o ishodu. 

Sudjelovanje u Extreme-E i 2022.

Saznajte više.

ABT CUPRA XE vozačka postava 2022.

Saznajte više.

CUPRA Tavascan Extreme E

Saznajte više.

 

Više informacija

Pratite nas na Instagramu pod  @CUPRA_Official.